Wanneer we er samen niet uitkomen, kun je een klacht indienen via info@gck-osteopathie.nl.
GCK Osteopathie hanteert in eerste instantie een interne klachtenregeling.
Na ontvangst van je klacht nemen we deze serieus in behandeling.
Binnen 7 dagen nemen we contact met je op om de situatie te bespreken en te kijken naar een oplossing.
Komen we er samen onverhoopt niet uit?
Dan kun je terecht bij onze externe klachten- en geschillencommissie via de Nederlandse Osteopathie Federatie (NOF).
Meer informatie vind je op:
🔗 Osteopathiefederatie – Klachten en Geschillencommissie
Secretariaat NOF Osteopathie
📞 (035) 621 00 84
Aangesloten bij:
👉 Quasir – Expertisecentrum voor bemiddeling en klachten in de zorg
👉 Geschilleninstantie Zorggeschil – www.zorggeschil.nl
Conform de Wet kwaliteit, klachten en geschillen in de zorg (Wkkgz) is GCK Osteopathie aangesloten bij een onafhankelijke geschilleninstantie: Stichting Zorggeschil
Deze instantie zorgt voor een eerlijke en professionele behandeling van zorggeschillen, zonder ingewikkelde rechtszaken. Hun werkwijze is onafhankelijk, deskundig en gericht op resultaat.
De tuchtcommissie is onafhankelijk georganiseerd binnen het Centrum voor Beweegzorg (CBZG).
Zo blijft de objectiviteit gewaarborgd, ook bij toetsing van osteopaten en andere zorgdisciplines.